déze bewoner moet het huis verlaten

Louise de Graaf


Uitgekarteld

Door RTL Boulevard··Aangepast:

© RTL'Kartel' valt uiteen in Big Brother: déze bewoner moet het huis verlaten

RTL

Het huis wordt steeds leger in ‘Big Brother’. De bewoners hebben vrijdagavond opnieuw afscheid moeten nemen van een kandidaat. Drie van de vier leden van het ‘Kartel’ waren genomineerd en één van hen slaapt vannacht in zijn eigen bed.

“Ik ben emotioneel”

Het zogenoemde Kartel, bestaande uit Jordy, Jolien, Mattheüs en Keanu, valt deze week een beetje uiteen nu Jordy, Jolien en Keanu genomineerd werden. Laatstgenoemde moet vrijdagavond het huis verlaten. “Het is oké”, zegt Keanu terwijl hij afscheid neemt van de andere bewoners. “Zet hem op, wees lief voor elkaar.” 

In de dagboekkamer kan hij zijn tranen niet langer bedwingen. “Ik ben emotioneel. Ik had het ergens wel verwacht”, vertelt hij aan Big Brother. “Ik kan zeggen dat dit het avontuur van mijn leven was.” Keanu heeft veel over zichzelf geleerd en gaat deze lessen meenemen in het leven buiten het huis.

Deze week werd er kleur bekend in Big Brother. Het Kartel dacht dat ze een bondgenoot hadden in de vorm van Jane. Maar die heeft deze week samen met Axel, David en Sharice op drie van de vier leden van het kartel gestemd. Dit zagen ze niet aankomen. Jane wordt in ieder geval niet meer vertrouwd door het Kartel. 

Toch was het een leuke week voor alle bewoners. Het was namelijk fanweek. Daarnaast kwam Marco Schuitmaker tijdens een freeze om de bewoners te verrassen met een optreden. 

Big Brother zie je elke werkdag om 20.30 uur bij RTL 5. 



Website

Lees ook deze artikelen

Leave a Comment