Hond Monique uit Winter Vol Liefde overleden: ‘Rust zacht’

Louise de Graaf



“Wat gaan wij jou missen”

Monique deelt een foto van Sascha en schrijft daarbij het volgende: ‘Rust zacht lieve schat.’ Ze hoopte de hond nog mee te kunnen nemen naar het Oostenrijkse Seefeld, waar ze samen met haar man en Mike woont. ‘Helaas ging het niet meer’, pent ze.

Tekst loopt door onder de Instagrampost. 

Het gemis van Sascha is groot. ‘Wat gaan wij jou missen’, aldus Monique. Ze schrijft dat ze Sascha ‘dikke knuffels’ geeft, ook van de andere honden die zij ‘beautiful girl’ en ‘beautiful boy’ noemt. ‘Love you.’ Sascha is op 10 september 2025 overleden. 

Ook Mike deelt een foto van Sascha ter nagedachtenis. Hij schrijft daarbij haar geboorte- en sterftedatum. ‘De liefde voor een hond is voor altijd’, valt te lezen. 

Mike kreeg na de opnames van Winter Vol Liefde een relatie met Denise. De twee zijn nog altijd een setje, ook al gaan de geruchten al langere tijd dat ze uit elkaar zijn. 



Website

Lees ook deze artikelen

Leave a Comment