KATSEYE komt 11 september naar de Ziggo Dome

Louise de Graaf



Het optreden maakt onderdeel uit van hun wereldtournee THE WILDWORLD TOUR. De meidengroep start de tour op 1 september met een optreden in Dublin en eindigt op 27 november in Mexico-Stad. Ook treden ze op in verschillende steden in Europa, Azië en de Verenigde Staten.

KATSEYE is een zeskoppige meidengroep die voortkomt uit talentenwedstrijd Dream Academy. De groep is bekend van nummers als Gabriela en Gnarly. Ook maakten ze dit jaar kans op de nieuwkomersprijs bij de Grammy’s.



Website

Lees ook deze artikelen

Leave a Comment