Door ANP··Aangepast:

RTL
REIMS (ANP/RTR) – Lille-middenvelder Angel Gomes is ontslagen uit het ziekenhuis. De 23-jarige Gomes was afgelopen weekend betrokken bij een ongeluk in het duel met Stade Reims. Hij moest ruim een half uur op het veld worden behandeld aan zijn hoofd.
“Het gaat goed, ik ben weer thuis. Er is goed voor mij gezorgd en ik voel me goed”, zei de Engelsman Gomes op Instagram. “Ik wil al het medische personeel van de club en het ziekenhuis bedanken dat voor mij heeft gezorgd. Dit soort gekke botsingen gebeuren in het voetbal. Maar het belangrijkste is dat het goed met me gaat. We hebben drie punten gewonnen.”
Gomes (23) kwam in het eerste competitieduel bij Reims (0-2) na elf minuten in aanraking met tegenstander Amadou Koné, die daarvoor rood kreeg. Onder aanmoediging van geschrokken thuis- en uitfans, die gezamenlijk de naam van Gomes scandeerden, verliet de voormalig Manchester United-speler op een brancard het veld.
Lille won het duel vervolgens met 2-0, dankzij doelpunten van Bafodé Diakité en Jonathan David.




