Westerse leiders kwamen vandaag in Londen samen voor een belangrijke top, want hoe moeten we in Europa verder nu onze altijd zo trouwe bondgenoot Amerika steeds meer afstand neemt? Olaf Koens volgde de top in Londen.
Website
Olaf Koens volgde cruciale Europa-top: 'Amerikanen zijn wel duidelijk geweest'




