Omwonenden brand Arnhem geëvacueerd: 'We konden het vuur voelen'

Louise de Graaf



In de binnenstad van Arnhem woedde vannacht een grote brand. Meerdere panden en woningen zijn in vlammen opgegaan. De brandweer verwacht dat omwonenden pas aan het einde van de middag weer naar huis kunnen. “Ik heb mijn hart vastgehouden.”



Website

Lees ook deze artikelen

Leave a Comment