Osaka keert na vijf jaar terug in halve finales US Open

Louise de Graaf



Osaka won op de US Open al drie keer van een hoger geplaatste speelster en laat flitsen zien van de tennisster die tussen 2018 en 2021 twee keer de Australian Open en twee keer de US Open won. Ze brak haar carrière in 2023 af wegens zwangerschap. Sinds haar rentree wist de voormalig nummer 1 van de wereld nog niet uit te blinken in de grote toernooien.



Website

Lees ook deze artikelen

Leave a Comment